طراحي سايت را به چه شخص يا شركتي بسپاريم؟

۷۱ بازديد

 

 

طراحي سايت را به چه شخص يا شركتي بسپاريم؟

طراحي وب سايت مانند بسياري ديگر از مشاغل، يك شغل محسوب مي شود. براي هر شغلي تخصص و مهارت مربوط به آن شغل نياز مي باشد. طراحي سايت نيز نياز به تبحر، تخصص و تجربه دارد. البته از سال 2003 كه وردپرس وارد بازار شديداً رقابتي طراحي سايت شد، وضعيت تغيير كرده است. با وجود وردپرس هنوز خيلي ها ترجيح مي دهند، به همان روش كدنويسي طراحي وب سايت را انجام دهند. طبق آخرين آماري كه منتشر شده است از هر 4 سايت 1 سايت توسط وردپرس طراحي مي شود. وردپرس ابزار بسيار قدرتمندي براي طراحي سايت است. داراي امنيت بسيار بالايي است و كار كردن با آن بسيار ساده است. از همه مهم تر اين كه وردپرس، رايگان است.

طراحي وب سايت هم توسط شخص صورت مي گيرد هم توسط شركت انجام مي شود. بديهي است سپردن طراحي سايت به يك شركت هم مقرون به صرفه تر است و هم امنيت بيشتري دارد. بنابراين، بهتر است طراحي وب سايت خود را به يك شركت طراحي وب سايت بسپاريد. به جاي اين كه به قيمت آن و هزينه هايي كه بايد آن ها را متقبل شويد، اهميت دهيد، بيشتر در مورد كيفيت سايت خود تأكيد كنيد. به عنوان مثال ريسپانسيو بودن يك سايت از مهم ترين عواملي است كه هم مي تواند سايت شما در سئو كمك كند و هم اين كه سايت شما براي ديگران جذاب تر و مفيد تر خواهد بود.

 از طراح سايت خود چه مواردي را درخواست كنيم

طراحي سايت براي خيلي ها يك كار بسيار ساده و آسان مي باشد. مخصوصاً طراحي وب سايت با وردپرس كه كار را براي طراحي وب سايت آسان تر هم كرده است. ولي آن چه كه شما از طراح سايت خود درخواست مي كنيد، مهم است و نشان مي دهد كه طراح سايت شما چند مرده حلاج است. مي خواهيم به مهم ترين پارامترهايي كه بايد از طراح وب سايت خود، درخواست كنيم بپردازيم.

  • ريسپانسيو بودن: همان طور كه اشاره كرديم ريسپانسيو بودن سايتي كه شما طراحي كرده ايد، از اهميت ويژه اي برخوردار است. طراحي يك سايت ريسپانسيو، سايتي را براي شما مهيا مي كند كه در تمامي ديوايس ها مانند موبايل، تبلت، مانيتورها با سايز هاي مختلف بهترين تصوير را نمايش مي دهد.
  • UX يا تجربه كاربري
  • المان هاي گرافيكي
  • سرعت بالا
  • و …

همان طور كه اشاره كرديم در ملي سايت در حال حاضر دو نوع طراحي سايت وجود دارد:

  • طراحي سايت با كدنويسي يا برنامه نويسي اختصاصي با كد دست نويس
  •  
  • طراحي وب سايت اختصاصي با سيستم مديريت محتوا يا CMS كه وردپرس (WordPress)، جوملا (Joomla) و دروپال (Drupal) معروف ترين آن ها هستند.

 

در حال حاضر طراحي سايت با ورد پرس و پس از آن جوملا بيشترين طرفدار را دارد. براي اين بهترين طراح سايت را پيدا كنيد، بايد به مهم ترين ويژگي شركت توجه كنيد كه آن هم سابقه آن شركت است. شركت هاي كه هاست مي فروشند امروزه تعدادشان افزايش يافته است. بعضي از آن ها پس از چند ماه يا چند سال ورشكسته مي شوند و كساني كه هاست خود را از آن جا خريده اند و طراحي سايت خود را به آن ها سپرده اند بلاتكليف مانده و سايت آن ها نيز بايگاني خواهد شد.

ولي شركت هايي كه سابقه طولاني در ارائه خدمات طراحي وب سايت و فروش هاست دارند، قابل اعتماد مي باشند. بعضي از فريلنسرها نيز در برخي سامانه اين كار را انجام مي دهند ولي به شما توصيه مي كنيم به شركت هايي مراجعه كنيد كه اعتبار و سابقه طولاني در اين زمينه دارند.

https://ملي-سايت.com/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d9%88%d8%a8-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%ad%d8%b1%d9%81%d9%87-%d8%a7%db%8c/

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.